lørdag 4. juni 2016

Popup kort med sommerfuglsverm

Her har jeg valgt å lage en veldig enkel forside så sommerfugl svermen
 som popper opp inni blir en enda større overraskelse.
 
 
de små sommerfuglene har tre lag. to oppå for 3D effekt og et på
undersiden da noen av dem synes litt der også.
 
 
 
Det gikk med 35 sommerfugler til dette kortet:)
 
 

jeg forsøkte med mønsterpapir på innsiden men da syntes jeg det ble for
 rotete og at og at sommerfuglene druknet litt så jeg bestemte meg for
 å lime rett på kortet for å få mest mulig ut av popup effekten.

 

 
 

Produktliste:
Blå kartong i forskjellige nyanser fra Bazzil.
Glitterkartong fra Ryher.
Sommerfugl dies fra sizzix.
Svirl dies fra Die -namics.
Små sommerfugler puncher fra Martha Stuart.
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:
 


 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Veldig kreativ, flotte sommerfugler. takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Graciela

    SvarSlett
  2. åååå så kult med spiral med sommerfugler på!!!!!!
    lekre farger var det og ;)
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. god sommer hilsen pia :)

    SvarSlett
  3. Oi,så kreativt! :D Nydelig pop up kort, med mange flotte sommerfugler. Stilig effekt på det kortet Ingunn!
    Takk for at du deltar i sommerutfordringen hos Hjerteboden!
    DT Maria

    SvarSlett
  4. Utrolig kreativ løsning på popup-biten:-) Og kortet ble så flott!! Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden:-) DT Else Irene

    SvarSlett