torsdag 15. september 2016

Øvelse gjør mester...

 
Er det lurt å legge ut et innlegg om ting man ikke helt mestrer?
Vet ikke. Men man får i alle fall et mye enklere og ikke minst
 morsommere liv hvis man ikke tar seg selv så høytidelig til en vær tid:)
DET er jeg helt sikker på!
 
 
 
Har lurt litt på hva mikro perler er til. Så fant jeg
 en boks på halv pris å tenkte å prøve lit
 

fant et blad som jeg la et lag med glossy acent på.
Ventet til den ble passe klebrig. Så helte jeg kuler på som med
 embossing pulver. Dekket dårlig så la grenen oppå flere
 perler og dyttet den nedi.
 
 
 
 
 
 Resultatet ble et ødelagt blad en furten meg og mikroperler
i hele stua.. Vel da er den metoden eliminert. IKKE prøv dette hjemme:)

 
Postmannen hadde med seg pakke fra kina i dag:)
så da var det til med litt famlende prøving igjen.
 

Måtte teste på ark med litt forskjellige strukturer
og forskjellige stempelputer.
 

 
 Hm GØY! som min lille nevø ville sagt.
Nå er det bare å øve til stemplene blir helt hele og klare .
 
 
prøvde meg til og med på en flerfarget sommerfugl:)
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar