tirsdag 9. mai 2017

Et vårlig gratulasjonskort med Foamiran blomster


Nytt av dagen er at jeg har fått meg heat gun. Så jeg har embosset teksten i gull:) Det har gått opp for meg at embossing er en hel liten vitenskap med forskjellige pulver og strukturer osv. Ved en liten feiltakelse så har jeg endt opp med 3 varianter. men da får jeg jo sett hva som er forskjellen.


Jeg har fått tak i litt flere blomster dieser til å lage Foamiran blomster
med. Så nå har jeg et helt brett i forskjellige størrelser og farger.

Her var planen å bruke blomster i mange farger men siden disse to
er ganske store ble det bare et brokete kaos. Så da får de andre vente
på tur. Å så må jeg lage flere små:)


Den gule blonden kjøpte jeg på ferie i Portugal i påsken. Og det
papiret som ser ut som tapet og har fløyels mønster er fra fjorårets
Croatia ferie. Gøy med sånne suvenirer:)


Jeg hadde laget noen røde Foamiran blomster som jeg skulle hat
med her men side det ble for mye brukte jeg bare disse små bling
blomstene for å få litt piff.


Inn kortet er det skrivefelt og en pengelomme.


 

Produktliste:
Gul kartong fra reklameblokk.
Grønt ark og hjerter fra Panduro.
Foamiran til de gule rosene.
Andre blomster fra Wild Orchid og nettet.
Mønsterark fra Anna Griffin.
Gul Blonde fra Portugal.
Lys blonde fra Nille.
Ramme dies Fra Papirdesign.
Sommerfugler fra Prima.
Organsa bånd fra Raiher.
Blomster, blad,doilie og vimpel dieser,
perler og bling bomster fra Ebay.








8 kommentarer:

  1. Kjempefint kort 💙
    Fine blomster du har lagd, og herlige farger 😊
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlett
  2. Absolutely GORGEOUS! I love the yellow/green color combination! Thanks so much for playing in our ‘Flowers’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    SvarSlett
  3. ooh that big flower in yellow is adorable
    love the combine with green too
    the inside also lovely
    very sweet card
    and many thanks for joining with us at Cards und More this time
    hugs
    Monika (DT)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Jeg har selv oppdaget gleden av embossing, og jeg elsker det. Likte godt fargekombinasjonen i kortet ditt.
    Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #blomster
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott kort ♥
    Eg har ikkje dreisen på embossing ...
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    DT-Audhild ♥

    SvarSlett
  6. Very beautiful. Thanks for joining us at Creatalicious. Good Luck. Maggie, DT

    SvarSlett
  7. Lovely creation. Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie-DT

    SvarSlett
  8. Nydelig kort. Likte godt innslaget av rødt sammen med det gule. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Mai-utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett