mandag 26. juni 2017

Babykort



Jeg er ikke så glad i å lage baby kort særlig ikke lyserøde. Men folk fortsetter jo å poppe ut barn så noen ganger må det til. Her har jeg i alle fall kost meg med rullegardin bretting som jeg har sett  Katrine E Bråten lage for Scrappe Lyst. Synes det er en god ide hun har hatt der:)


Det passer godt med lit blomster der bretten folder seg mest
sammen. Så har jeg brukt noen søte små hjerter og en sommerfugl
sammen med blomstene.


Arkene jeg har brukt er fra Maja Design.


Blonden er en suvenir fra Portugal og metall fra Kort hobby.


Inni kortet er det skrivefelt og litt reste pynt fra forsiden.




Produktliste:
Lyserød Bazzil.
mønsterpapirer fra Maja Design.
Metall fra Korthobby.
Blonde fra Portugal.
Sløyfebånd fra Søstrene Greene.
Mathea blader fra Hobbykunst.
Blomster fra Wild Orchid osv.
Hjerter fra Fretex.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:
Korthobby. ATG med metall fra Korthobby.
Artistic Inspiration. ATG.
Lil Patch Of Crafty Friends. ATG.
Pile It On. Fancy fold or bird.
The Ribbon Girl. Anny image
Grafty Hazelnut Patterned Paper Challenge ATG patterned paper
Lets Create Challenge. Girls, girls, girls.
Crafty Catz. ATG/Baby.


7 kommentarer:

  1. Marvelous! Thanks for sharing at Let's Craft and Create.
    ~DT Janis

    SvarSlett
  2. Adorable baby card and love the inside as well. Thank you for sharing your beautiful card with Let's Craft and Create and can' wait to see your next card with us soon. Nancy Hill, Design Team for Let's Craft and Create

    SvarSlett
  3. Wow! precious card, beasutifully designed with gorgeous patterned paper combo. Thanks for joining us at CHNS patterned Paper Challenge this month.

    SvarSlett
  4. Lovely card thanks for sharing it with us at Artistic Inspirations, Louise DT x

    SvarSlett
  5. Nydelig kort ! Selv om du ikke er glad i rosa kort lenger ,klarte du det igjen :)
    kjempeartig bretteteknikk !
    Takk for at du deltar i korthobbys utfordring denne måneden !
    God sommer !
    klem Wenche

    SvarSlett
  6. Nydelig kort Ingunn😊 Takk for det fine bidrag til Korthobby's utfordring i sommer!😊 Fortsatt god sommer!
    Lisen😊

    SvarSlett
  7. Flott babykort ! Takk for at du deltar i korthobbys utfordring i juni og juli !

    Torill

    SvarSlett