fredag 18. august 2017

Hurra meg hei så glad jeg ble av å lage dette kortet:)


Denne stensilen min har ikke hatt så mange hviledager siden jeg fikk den i hus. Jeg synes den er så utrolig fin og selv om det aner meg at den skulle vært helt i bakgrunnen på et mixed media prosjekt så blåser jeg i det og lar den få spille hovedrollen på dette kortet:)


Det gikk med en del hårspray for å få den lille rakkaren til å
ligge stille og ganske store mengder distress ink for å få en
så dyp rødfarge  ( det tok noen timer før sverten var tørket:))


Jeg ble hoppende fornøyd med resultatet og så fikk jeg brukt det
fine tekst stempelet også. Jeg skriver som en gris så sånne
tekster som ser ut som perfekt håndskrift har stor appell:)
Så har jeg brukt noen små bling ting som passer perfekt inn
i noen av ringene mellom sommerfuglene.


Hjerte diesen er fra KaBoks og her har jeg brukt negativen på
fremsiden og die cutene på innsiden til pynt og pengelomme. 


Siden det ble så rødt og fint og jeg ble så hoppende glad av å
lage det skal jeg prøve å finne noen med et like rødt og
sosialistisk hjerte som meg å gi det til:) (Mitt lille valgkamp
innlegg:))




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



20 kommentarer:

  1. Fantastic! Inside and out! Beautiful creation! Thanks so much for playing in our ‘Anything using Dies’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    SvarSlett
  2. This is gorgeous, thanks for joining us at MAWTT, xxxx

    SvarSlett
  3. Beautiful greeting card. Thank you for playing at Scrapping4fun
    Marjeta, GD

    SvarSlett
  4. What a beautiful card, love the little inside pocket as well, fun touch. Thanks for joining us at Victorine Originals

    SvarSlett
  5. Beautiful card, Lovely detail in the heart.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges
    Kelly (DT)

    SvarSlett
  6. Beautiful card, love the hearts
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  7. A fabulous card inside and out. Thanks for join our challenge at Creatalicious we hope you will join us again soon. Meighan DT

    SvarSlett
  8. Very pretty! Love the butterflies inside the heart. I love seeing cards finished on the inside, too. Thanks for playing along with Victorine Originals Inspiration Board challenges.

    SvarSlett
  9. Så lekkert kort og den stensilen var utrolig fin!

    Takk for at du deltar i august-grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  10. Super stylish card to share with us at MAWTT - love it, Jx

    SvarSlett
  11. I love this!!! Super simple and perfect! So beautiful! Thank you for playing along with us at Dies R Us challenges and hope to see you in the next one! Hope you are having a wonderful weekend!
    Hugs,
    Jo- DRU DT
    ♥ Dies R Us Challenges ♥
    ♥ Jo's Scrap Shack ♥

    SvarSlett
  12. Beautiful design! Great card! Thanks for joining in the Scrapping4Fun Challenge!

    Carrie, DT
    dearzae.com

    SvarSlett
  13. This is such a lovely card! I love the die cuts you used. Thank you for joining in our "Wings" challenge at Victorine Originals!

    SvarSlett
  14. So pretty! I love how striking it is. Thanks for joining us at Victorine Originals!

    SvarSlett
  15. I love your CAS card! The stencil is beautiful and using the simple sentiment is a perfect fit! This is a gorgeous card, thanks for sharing it with us at MAWTT, Emma (DT)

    SvarSlett
  16. Nydelig kort :)
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  17. Lekkert kort!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  18. Så utrolig lekkert!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  19. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional glitter/bling” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy during my 5-week-trip to Africa…

    SvarSlett