torsdag 10. august 2017

Julekrybbe kort.


Jeg er alltid på jakt etter julekrybber, kors og engler til julekort, påskekort, konfirmasjonskort og dåpskort. Jeg synes det er fint at man kan se at det er en høytid vi feirer og ikke bare en ferie eller fest. jeg er egentlig godt og vell ferdig med julekortene men det regner og tordner og er perfekt vær til å lage kort.  (å så måtte jeg jo prøve det nye stempelet som kom i posten i går:))


Denne krybben synes jeg var så enkel og spesiell at jeg kjøpte
den selv om jeg akkurat har bestilt to andre også:) Julekrybben
er stemplet på papirtynn trefiner og rammen bak er kork.


  Snøkrystall bakgrunnen er en dies jeg fikk så sent i fjor at jeg
bare så vidt fik prøvd den. jeg liker den veldig godt og som base
har jeg brukt et ark med glitter stjerner som kan skimtes gjennom
her og der.


Englene er av filt og har et slags strie bånd bak seg. Ellers har jeg 
kun pyntet med noen perler på snøkrystallene.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:




7 kommentarer:

  1. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    SvarSlett
  2. So So pretty! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Neutrals & Texture’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    SvarSlett
  3. This is a fabulous card, I love the image and beautiful embellishments on the die cut background. Thanks for sharing with us at Double "D" Challenge.
    Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

    SvarSlett
  4. A pretty card with a lovely design and fabby use of decorations. Smashing!
    Thanks for joining us over at Winter Wonderland this week!
    Love n hugs
    Marie

    SvarSlett
  5. Such a pretty design. Thanks for sharing it with us at Double D Challenge Blog. We hope you will join us in the next challenge.
    Kathy
    DD Challenge Blog

    SvarSlett
  6. Beautiful card I like all the details.
    Thank you for sharing the card with us on CWAA.
    Regards,
    BożenA DT CWAA

    SvarSlett
  7. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    ดูหนัง

    SvarSlett